اسلایدشوجهان

معاون ترامپ: شمشیرهای ما آماده است

مایک پنس، معاون رییس‌جمهور امریکا، که با کاپشن نظامی بر روی عرشه ناو هواپیمابر رونالد ریگان سخن می‌گفت، کوریای شمالی را به« پاسخی کوبنده» تهدید کرد.

معاون رییس‌جمهور امریکا، روز گذشته، با اشاره به روابط تنش‌آلود کشورش با کوریای شمالی گفت که ایالات متحده امریکا همیشه به دنبال صلح خواهد بود، اما در عین حال به حملات، با «پاسخی کوبنده» واکنش نشان خواهد داد.

به نقل از رسانه‌های خارجی، مایک پنس همچنان افزود:« آن‌هایی که بخواهند قاطعیت یا آمادگی ما را بسنجند باید بدانند که ما هرگونه حمله را شکست خواهیم داد و هرگونه استفاده از سلاح‌های متعارف یا هسته‌ای را با پاسخ کوبنده و موثر امریکایی جواب خواهیم داد.»

معاون دونالد ترامپ تاکید کرد که واشنگتن به همکاری با هم‌پیمانان خود در منطقه و چین برای اعمال فشار اقتصادی و دیپلوماتیک بر کوریای شمالی ادامه خواهد داد.

مایک پنس هم‌چنین گفت:« ایالات متحده امریکا همیشه به دنبال صلح خواهد بود، اما در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ، سپرها بر دست و شمشیرها آماده خواهند بود.»

گفتنی است که طی روزهای اخیر، تنش میان امریکا و کوریای شمالی بشدت افزایش یافته؛ تا جایی که هر دو کشور یکدیگر را به«حمله هسته‌ای» نیز تهدید کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا