آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثحکومتخبر های مهم

پاکستان: حکومت سرپرست افغانستان از خوارج پشتیبانی می‌کند

خبرگزاری دید: منیر اکرم نماینده دایم پاکستان در سازمان ملل‌متحد در نشست شورای امنیت گفت که تروریست‌ها از حمایت حکومت موقت افغانستان برخوردار هستند.

پاکستان: حکومت سرپرست افغانستان از خوارج پشتیبانی می‌کند خبرگزاری دید: منیر اکرم نماینده دایم پاکستان در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت گفت که تروریست‌ها از حمایت حکومت موقت افغانستان برخوردار هستند. منیر اکرم در شورای امنیت سازمان ملل گفت: پاکستان به سرکوب سراسری فتنه الخوارج ادامه خواهد داد. پاکستان در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در حملات به نیروهای امنیتی با استفاده از تسلیحات و تجهیزات پیشرفته شبه‌نظامیان بوده است. وی افزود که اسلام‌آباد بارها از حکومت موقت افغانستان خواسته تا از حملات برون‌مرزی خوارج و سایر سازمان‌های شبه‌نظامی در داخل پاکستان جلوگیری کند. نماینده پاکستان در سازمان ملل گفته است: پاکستان آماده همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است زیرا خواهان صلح و ثبات در افغانستان است. اکرم تصریح کرد: پاکستان نگران بحران انسانی دراین کشور همسایه است. ما مصمم هستیم که روابط تجاری و اقتصادی را با افغانستان افزایش دهیم. با این حال، وی از جامعه جهانی خواست که اهداف خود را در رابطه با افغانستان نادیده نگیرند.

منیر اکرم در شورای امنیت سازمان ملل گفت: پاکستان به سرکوب سراسری فتنه الخوارج ادامه خواهد داد.
پاکستان در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در حملات به نیروهای امنیتی با استفاده از تسلیحات و تجهیزات پیشرفته شبه‌نظامیان بوده است.
وی افزود؛ اسلام‌آباد بارها از حکومت موقت افغانستان خواسته تا از حملات برون‌مرزی خوارج و سایر سازمان‌های شبه‌نظامی در داخل پاکستان جلوگیری کند.
نماینده پاکستان در سازمان‌ملل گفته است: پاکستان آماده همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است زیرا خواهان صلح و ثبات در افغانستان است.
اکرم تصریح کرد: پاکستان نگران بحران انسانی دراین کشور همسایه است. ما مصمم هستیم که روابط تجاری و اقتصادی را با افغانستان افزایش دهیم.
با این حال، وی از جامعه جهانی خواست که اهداف خود را در رابطه با افغانستان نادیده نگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا