آخرین اخبارآسیای میانهاسلایدشوامنیت و حوادثایرانجنگجهانمنطقه

آیت الله خامنه ای: کار نیروهای مسلح ما کاملاً قانونی و مشروع بود؛ در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب

خبرگزاری دید: مراسم بزرگداشت از شهادت سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان و نماز جمعه به امامت آیت الله خامنه ای، امروز ( ۱۳ میزان ) در مصلای امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد.

رهبرانقلاب اسلامی ایران ضمن تاکید بر وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان گفتند: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت عراق، ملت لبنان و ملت مصر است، دشمن همه ما یکی است.

ایشان فرمودند: باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشورهای اسلامی از افغانستان تا یمن محکم ببندیم.

آیت الله خامنه ای بدنبال جنایات اخیر در فلسطین توسط رژیم اشغالگر یادآور شدند که کمک به فلسطینی‌ها مشروع است و کسی حق اعتراض ندارد، هیچ محمکه‌ای حق ندارد به ملت فلسطین اعتراض کند که چرا مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌ای.
هرکشوری حق دارد از خاک خود در مقابله با دشمن حفاظت کند. ملت فلسطین حق دارد مقابل دشمنی که زندگی او را تباه کرده بایستد.

رهبر جمهوری اسلامی ایران افزود: ‌سیاست دشمنان تفرقه بینداز و حکومت کن است، ‌مبنای کار آنها تفرقه افکنی است و ‌این سیاست را با انواع ترفندها در کشورهای اسلامی اجرا کردند.

رهبر انقلاب در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران گفتند که سیدحسن نصرالله جسمش از میان ما رفته ولی شخصیت حقیقی او، روح او، راه او، و صدای رسای او همچنان در میان ما هست و خواهد بود. او پرچم بلند مقاومت در برابر اهریمنان ستمگر و غارتگر بود.

آیت الله خامنه ای در پایان یاد آور شد که تکیه‌ی آمریکا و همدستانش بر حفظ امنیت رژیم غاصب، پوششی برای سیاست مهلک تبدیل رژیم به ابزار آنان برای در اختیار گرفتن همه‌ی منابع این منطقه و استفاده از آن در درگیری‌های بزرگ جهانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا