آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

زلمی رسول از طرح «حکومت توافق ملی» حمایت کرد/ اگر انتخابات نشود این بهترین گزینه است

زلمی رسول نامزد انتخابات ریاست‏ جمهوری سال ۱۳۹۳ و وزیر خارجه حکومت حامد کرزی به دفتر« توافق ملی و تغییر » رفته و از طرح ایجاد «حکومت توافق ملی» حمایت کرد.


آقای رسول که امروز پنجشنبه ( ۳ حوت ) به دفتر توافق ملی و تغییر آمده بود، با اعضای رهبری توافق ملی و تغییر، روی مسایلی همانند وضعیت آَشفته کنونی کشور، انتخابات آینده و طرح ایجاد حکومت توافق ملی بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری دید، اعضای «توافق ملی و تغییر» و آقای زلمی رسول روی برگزاری انتخابات شفاف، ایجاد حکومت توافق ملی، وضعیت سیاسی کشور و روی همکاری‏های بیشتر تاکید کردند.
در همین حال، آقای زلمی رسول و اعضای «توافق ملی و تغییر» روی برگزاری انتخابات شفاف و همه قبول تاکید کردند و آقای رسول افزود: در صورتی که انتخابات ریاست‏ جمهوری آینده به هر علتی اجرا نشود، برای نجات از بحران ایجاد «حکومت توافق ملی» یگانه گزینه مطلوب برای ثبات کشور خواهد بود.
از سویی هم، «توافق ملی و تغییر» اخیراً به منظور عبور از بحران‏های کنونی طرح ایجاد «حکومت توافق ملی » را در شش فصل به جامعه جهانی، احزاب سیاسی و مردم افغانستان پیشکش کرده که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا