آخرین اخباراسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعهحکومتخبر های مهم

عملیات خط‌آهن هرات – خواف در چند قدمی نهایی شدن

خبرگزاری دید: اسلام جار والی حکومت سرپرست در ولایت هرات در دیدار با هیئت وزارت راه و شهرسازی ایران در رابطه با پروژه خط‌آهن هرات – خواف گفته است: مشکلات فراروی عملیات نهایی این پروژه به زودی حل میگردد. وی افزوده است: اراده جدی برای رفع مشکلات موجود از جانب اداره محلی وجود دارد و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های تجار و صنعت‌کاران را در بخش کاهش هزینه‌های ترانزیتی و افزایش سرعت انتقال کالاها برطرف کند.

عملیات خط آهن هرات - خواف در چند قدمی نهایی شدن

در همین حال در این دیدار هیئت وزارت راه و شهرسازی ایران، اطلاعات مختصری از بررسی‌هایشان از مسیر خط آهن هرات – خواف را با والی هرات در میان گذاشتند و خواستار همکاری بیشتر اداره محلی هرات در بخش رفع نواقص موجود و پایان عملیات تکمیلی در مسیر خط آهن شدند.

هیئت وزارت راه و شهرسازی ایران و مسئول کنسرسیوم ریلی خط آهن هرات – خواف با حضور روسای ارتباط خارجی و امور عمومی با اسلام‌جار، والی هرات، دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است که هم‌اکنون کار در مسیر خط آهن هرات – خواف به سرعت جریان دارد که به گفته مسئول کنسرسیوم ریلی ایران، با رفع نواقص موجود و پایان عملیات تکمیلی، روزانه یک قطار حاوی کالاهای تجاری می‌تواند از مسیر خط آهن هرات – خواف عبور کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا