آخرین اخباراسلایدشوافغانستانبرگزیدهجهانخانوادهخبر های مهم

کشته شدن دختر ۱۵ ساله‌‌ی افغانستانی در آلمان

خبرگزاری دید: پولیس آلمان می گوید که یک دختر ۱۵ ساله اهل افغانستان در شهر ورمس ایالت راینلاندفالتس آلمان به شکل مرموز به قتل رسیده است.

پولیس کشور آلمان با بیان اینکه این ۱۵ ساله در نتیجه غرق شدن جان باخته است می گوید که جسد وی را در کنار رودخانه راین کشف کرده اند.

گفته می شود که پدر و مادر این دختر به منظور تحقیقات بیشتر از سوی پولیس آلمان بازداشت شده اند.

پولیس شهر ماینس گفته، “این ظن وجود دارد که متهمان(پدر و مادر وی) تصمیم به قتل دخترشان گرفته بودند، به دلیل اینکه با شیوه زندگی او موافق نبوده‌اند.”

پولیس گفته که پدر ۳۹ ساله و مادر ۳۴ ساله این دختر در توقیفخانه‌های جداگانه قرار گرفته‌اند و جسد این دختر نوجوان شام دوشنبه (۲۸ جوزا) از کنار رودخانه کشف شده‌است.

پولیس می گوید که پیش از ظهر همین روز مادر این دختر از احتمال قتل دخترش به اداره پولیس شهر پیرمازنز گزارش کرده و او از شوهرش به عنوان مظنون نام برده‌است.

طبق گزارش‌ رسانه‌های آلمان، این پدر و مادر هر دو در شهر پیرمازنز در آدرس‌های جداگانه زندگی می‌کنند و دختر همراه با مادرش بوده‌است.

این در حالی است که اخیراً مهاجران اهل افغانستان در چندین مورد حمله با چاقو بر پولیس و دیگر شهروندان افغانستان و آلمان متهم شده که بگومگوهای زیادی را به بار آورده است.

نانسی فریزر؛ وزیر داخله کشور آلمان دیروز اعلام کرد که کشورش به شدت مشغول کار هست تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند بار دیگر مجرمان افغان را به افغانستان اخراج کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا